Зовсім не профільний ремонт на цей раз. Блок управління свічками накалу від mercedes w211 220 cdi – почав “бити помилки”
Опираючись на попередній досвід, автомайстри вказали на ймовірний відвал контакту провідника між платою та контактним роз’ємом колодки. Верхню кришку блоку просто так не відірвати, потрібно підпилювати дремелем або підрізати ножем.
Щоб добратися до теоретичної причини несправності, потрібно вивільнити місце від компаунда. Компаунд схожий на желатин. Відчищається відносно легко.
Тим не менше потрібно повозитися, і при чому акуратно, щоб не знести випадково інструментом компоненти плати.
Вже коли почали відчищати компаунд від контактної колодки, стало помітно, що деякі провідники, а це 2 та 3, легенько рухаються. Швидше за все в них і була причина.
Демонтуємо усі провідники та зачищаємо контактні площадки до міді.
Тут теж є нюанс. Після роботи дремелем, стружку від металу треба ретельно вичистити. Особливо під ніжками транзисторних зборок.
Як в подальшому виявилось – возитися з площадками на платі немає сенсу – під час нагріву паяльником, їх можна демонтувати та припаяти новий провідник безпосередньо на саму плату.
Паяти треба досить таки потужним паяльником і акуратно. Сама плата знаходиться на тепловідвідному корпусі, який досить ефективно відводить тепло. В якості нового провідника ми використали скрутку з мідних дротиків.
Місце, де проводились роботи не заливали ні герметиком, ні силіконом, ні компаундом. Лише запаяли зовнішню кришку корпусу і на всякий випадок обробили герметиком.
Після встановлення, діагностика вже не “бачила” помилок в роботі блоку.
Чудова робота. Все відмінно 👍👏працює. Велике дякую!!!