Ремонт БФП

Epson Stylus PHOTO R390 – “Помилка принтера”, або яскравий приклад недоцільності ремонту струменевих принтерів.

Струменеві принтери, ми не ремонтуємо. Але в силу тих чи інших обставин вони до нас потрапляють. І наше роз’яснення, що ми після усунення головної несправності можемо зіткнутися ще з додатковими, які також будуть потребувати додаткових коштів – мало хто до уваги бере.

Ось і про подібний випадок історія. Epson R390 принесли з несправністю “Помилка принтера”, саме таке повідомлення світилося на дисплеї. В статус-моніторі теж “критична помилка  принтера”. Інформації про несправність небагато, але зрозуміли, що “копати” треба в сторону друкуючої голови. 

Вірніше, цікавить датчик позиціювання друкуючої голови, який знаходиться на каретці. Була підозра, що він засмічений, через що принтер і йде в помилку.

По дорозі, розбираючи принер, видуваємо з датчиків пилюку та чистимо енкодери.

Добралися до каретки. На жаль, датчик чистий. І тут варіант ремонту зводиться до – 1. Заміна датчиків друкуючої голови 2. Заміна шлейфа 3. Заміна плати форматера.

Прийняли рішення знайти аналогічний б/у відносно-справний принтер. 

На одному з сайтів такий знайшли. Продавець казав, що з принтером все ок, лише підсохла друкуюча голова. Ну що ж, як казав Доктор Хаус – усі люди брешуть. В принтері який приїхав – голова вмерла на всі 100%, картриджі не детектились і ще одна проблема з механікою. Але він включається без додаткових помилок, і  щоб відкачати нашого пацієнта – цього достатньо. Ну і додатковий “+” – принтер в кращому технічному стані.

Вирішили використати коробку з “живішою” механікою донора. Туди з нашого пацієнта перекидаємо каретку з друкуючою головою, замінивши на датчик позиціювання з донора.

Ще забираємо з пацієнта плату форматера, оскільки якраз на ній занулили всі лічильники.

Пробний запуск – принтер проініцілізувався. І не більше. При спробі друку – тікав в помилку “Загальний збій принтера”. З цією проблемою розібралися швидко. Помітили, що при спробі друку – не спрацьовує редуктор подачі паперу. Довго розбиратися не стали – взяли з старого принтера блок подачі аркушів паперу і замінили.

Після заміни, більше проблем з помилками та механікою на було. Цього достатньо, щоб завершити зборку. Під час зборки, відвели спуск чорнил в банку, як було в старому принетрі. 

Тепер коли принтер зібрали, проклеїли шлейфи, прокачали чорнила та вивели повітря з трубок, робимо тестовий прінт дюз.

І тут сумна ситуація. Ми запустили біля 10 циклів прочистки друкуючої голови, але дюзи 3 кольорів навідріз відмовились друкувати.

Як підсумок – несправність з якою до нас потрапив принтер усунуто. Дефект друку, викликаний засохшими/забитими дюзами це вже інша проблема. Її може спробувати і усунути сам клієнт, а якщо ні – то “світить”  заміна друкуючої голови. А це вже недоцільно.

У такому випадку, знаючи що проблема ще буде і з дюзами, від ремонту варто було б відмовитись. Але ж хто знав ? Ми знали, і ми попереджали, і завжди про це попереджаємо. І це є одна з головних причин, чому ми не ремонтуємо струменеві принтери та БФП.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.