Заправка картриджів

Актуальні ціни на заправку картриджів тут.


На сьогодні заправка картриджа до принтера чи БФП, напевне, таке звичне явище як заправити автомобіль. Якщо “залити” “неяскісне пальне” у картридж, то принтер буде реагувати різного роду збоями.

Правда, в основному картриджі проектуються під одноразове використання на відміну від автомобілів.

Всі ті, хто думають що картридж заправити просто і сам картридж простий – помиляються. Картридж, як би це не дивно звучало – складний механізм. І чим частіше туди лазити, тим швидше скорочується його життєвий цикл. Тим не менше, як би виробники не старалися скоротити термін служби останнього – технічно це зробити важко.  Через це в основній своїй  масі картриджі використовуються по багато разів. А парк запчастин і витратних матеріалів тільки додають їм терміну служби.

Так чому картридж складний механізм ? Спробую пояснити. Для початку, на прикладі найбільш поширеного картриджа Canon 725 опишу з чого він складається:

  • Фотобарабан (фоторецептор);
  • Лезо очистки ( ракель);
  • Вал зарядний;
  • Вал магнітний;
  • Дозуюче лезо;
  • 2 корпусні частини;
  • шторка;
  • 3 пружини;
  • жменька шурупів.

 

Фотобарабан, лезо очистки, вал зарядний, вал магнітний, дозуюче лезо – це є витратні матеріали. Вони мають свій термін служби і  зношуються під час роботи. Те, що їх термін спливає, видно по відбитках – в основному це крапки, чорні полоски, блідий друк.

Тепер вернемось до заправки картриджа та як це відбувається у нас.

Перш за все, картридж приймається, де йому присвоюється номер обслуговування та фіксується дата звернення.

  • проводитья розборка картриджа;
  • вичищується відпрацьований тонер;
  • вичищається магнітний вал,  вал заряду, дозуюче лезо;
  • проводиться заправка;
  • збирання картриджа.
  • картридж, який взяли для прикладу, а саме – Canon 725, в нас відтестовується на якість друку, як і більшість інших популярних. Хоча всі види тестувати, погодьтеся – не реально.

Отже, якщо якість друку ОК, повертаємо клієнту.

Якщо не ОК – виясняємо в чому причина, погоджуємо з клієнтом і відповідно до прийнятого рішення робимо роботу.