Xerox WC 5019 – світлий друк

Отже, перший тестовий відбиток. 

По відбитку зразу видно, що є декілька зношених запчастин.

Смуга з низу – це результат зношеного фотобарабану. Крім того зношений фотобарабан впливає і на насиченість копії. 

Діагонольні смуги, де зображення почергово темніше – світліше, це означає що в блоці зображення дефіцит девелопера.

Окрім того, не виключено що є і дефіцит тонера. Але без нового девелопера, та фотобарабану сказати про це важко.

Отже як бачимо, в даному випадку “блідий друк” має як мінімі вже три складові.

Провели заміну таких запчастин:

  • Фотобарабан
  • Лезо очистки фотобарабану
  • Девелопер

Результат:

Результат м’яко кажучи не дуже. Тим не менше – дефекту друку у вигляді нижньої смуги та хвильок, викликаних дефіцитом девелопера немає. 

Девелопер попався без тонера, і на копії він відчувався як пісок. Та зображення, яке ним формувалося – легко стиралося рукою. Крім того незрозуміло чому пішов ззсув відбитку. Підозра на муфту подачі, але ще можливо і через те, що відбиток буксував, оскільки девелопер можна назвати “слизьким”. Отже вирішуємо питання з зображенням, а далі будемо вирішувати питання по мірі необхідності.

Далі необхідно було закачати потрібну кількість тонера в девелопер. 

Процедура описана в мануалі в пункті 6.4.2.13

Єдине, що додам, це як входити в сервісний режим.

В апараті Xerox WC 5019, в сервісний режим заходиться наступним чином:

  • Затискаємо 0 , тримаємо 5-6 сек., потім натискаємо та відпускаємо “Start”
  • Вводимо пароль 6789 та натискаємо “Start”, і заходимо в сервісний режим
  • Щоб вийти з сервісного режиму – вимикаємо та вмикаємо апарат.

Ну і результат:

 

Ніби все просто )))

А насправді це :

…і години потраченого часу.

P.S. Після того, як апарат почав друкувати тонером а не девелопером – питання зсуву зображення вирішилось само собою.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.