Принтер HP M602 , на відбитках, в нижній частині аркушів утворюється складка

Складка при друці почала з’являтись після ремонту блоку термозакріплення, а точніше – заміни термоплівки. 

Інша тремоплівка – на ситуацію не вплинула. Очевидно – що проблема в бушингах або резиновому валі.

Але не зважаючи на знос цих запчастин, який можна було побачити неозброєним оком – їх заміна на нові, по якості, яка близька до оригіналу – результату не дала. Взагалі.

Почали аналізувати вже поглиблено. Переміряли діаметри тремоплівок, резинового валу – все ок. Відхилень немає. 

Але ось цікавий момент на корпусі термоелементу. В одному місці, краї, точніше навіть – виступи корпусу були більше зношені ніж в інших місцях. І якраз цей участок збігався з складкою, котра утворюється.

На фото не так добре помітно, як в “живу”. Маркером позначено межі зносу країв корпусного елементу, і межі на аркуші якраз де утворюється складка. 

Тепер рішення полягало у тому, щоб вирівняти краї по усій довжині. Нарощувати – нереально, єдиний варіант – зточити “живі” краї до рівня зношеного.

І це рішення помогло.

Маю надію, що наш досвід комусь ще стане в пригоді.  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.