Глюк IP телефонії , Ring Central

В офісі приблизно 10 IP телефонів. Провайдер зв’язку Ring Central. Суть глюку – коли абонент за внутрішнім номером, наприклад 101 – розмовляє по телефону, і приймає дзвінок внутрішній абонент 102 – то у 101 – розмова переривається, тобто один одного не чують. Тим не менше, коли 102 – завершує розмову – зв’язок у 101 відновлюється. 

І такє 2-і фракції, в першій – два глючних телефони, в другій – три глючних телефони. Провайдер зв’язку ясної відповіді як усунути проблему не дав.

Провели експеремент – підключили глючну фракцію до іншого провайдера інтернет – глюк пропав.

Питання вирішилось підключенням інтренту від іншого провайдера. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.