Картридж 737 Starter L – або чому при першій заправці ми проводимо заміну фотоциліндра в деяких моделях картриджів.

Зараз хочу дати відповідь на одне поширене запитання – чому ми проводимо одразу після першої заправки заміну фотоциліндра. Дійсно, для чого його міняти, якщо картридж новий ? Так, картридж новий, але має позначку Starter. І по логіці заводу – виробника він служить в демонстраційних цілях, і не передбачає подальшу заправку, хоча вона можлива. А це за собою тягне і обмеження деяких експлуатаційних характеристик. В даному випадку – обмежений цикл життя фотоциліндру та його “любов” до оригінального тонеру. Вже після першої заправки сумістним тонером якість падає, віддруковані сторінки чим далі,тим блідіші. Оригінальний тонер виробником не реалізується – є тільки оригінальні картриджі, які зовсім не дешеві. Ще варіант – є дорогий, якісний сумістний тонер. Але вартість заправки ним буде близькою до вартості заміни фотоцилінда з заправкою разом. І життя нового фотоциліндра вистачає на 5-ть заправок і більше, при стандартній вартості заправки, що є вигіднішим ніж проводити кожен раз заправку дорогим тонером. Ось така логіка.

Ну і фото для порівняння:

Картридж 737 Starter L – перша заправка, рідний фотоциліндр.

Видно неозброєним оком, що друк блідий, є світлі “провали”. Особливо постраждав правий край.

Картридж 737 Starter L – фотоциліндр замінено.

Тут вже друк чіткий, рівномірний по всій площині.

Два зразка для порівняння:

Хто є  хто, тут підписувати, вважаю, непортібно.

Це актуально для картриджів Starter – 712 , 725 , 737 .

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.